czwartek, 20 września 2012

SUKCES: Się nagromadziło

Tak to już jest, że jak zaniedbasz bloga, to nadchodzi czas zemsty objawiający się przydługimi postami. A jest tak, bo dopiero dziś, wreszcie, w końcu, po niezliczonych trudach i bojach...
1) Złożyłem pracę magisterską do Działu Prac Dyplomowych. 151 stron, celujący od promotora. Nie bez powodu zdjęcia układają się w krzyż.


2) Dostałem wyróżnienie w komiksie FOR. Dodatkowymi atrakcjami były: 1) pani kasa pancerna, 2) poszukiwanie autostrady z mistrzem Markiem Raczkowskim, którego pasją jest tak naprawdę rzeźbienie, 3) początki zapalenia zatok, 4) Żyrardów - miasto, gdzie mają suknie ślubne znane w prawie całej Europie, 5) Krystyna Janda w szpilkach tonących w błocie. Na poniższym nasza wesoła gromadka z Maszina (te trzy przystojniaki z prawej) oraz główny zwycięzca Jakub Grochola (ten brzydki z lewej).
3) Wyszedł "Wielki Atlas Ciot Polskich" - komiksowa adaptacja "Lubiewa" Michała Witkowskiego, wydana przez Korporację Ha!Art. A tam również mój komiks, a konkretnie "Łucja Kąpielowa", o której napisano:

"Zaskakująco sentymentalna" - Artur Nowrot z Magazynu KZ

"grand prix! Najlepszy komiks w całej antologii" - Maciej Pałka z portalu Maciej Pałka


Na dowód:

4) Zrobiłem kolejną ilustrację dla Piana Magazine:
5) Z Maszinem byliśmy w Holandii na warsztatach komiksowych Everyman w ramach Youth in Action: W ciągłym biegu, ciągle rysując. Jak pochylałem się nad pracami Marii van Driel, którą wcieliliśmy do Maszina w jej studio, to z wrażenia rozpruły mi się portki na tyłku. Portki zmieniłem na ulicy w Utrechcie, ale okolicznych tubylców to niespecjalnie dziwiło. Tyle wygrać!

1 komentarz:

  1. Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!

    OdpowiedzUsuń